Dziś odbyło się ostatnie posiedzenie Młodzieżowej Rady Miasta Biała Podlaska w kadencji 2024–2025.
W ostatnim czasie obserwujemy znaczny wzrost zakażeń koronawirusem, którego skutkiem jest coraz większa liczba zajętych łóżek oraz respiratorów w szpitalach, a także wzrost liczby zgonów. Obecna sytuacja w Polsce wymaga zdecydowanych działań, dlatego od 27 marca obowiązują nowe zasady bezpieczeństwa. Ich celem jest ograniczenie do minimum kontaktów społecznych. Dotyczy to także pracy administracji publicznej, w tym samorządowych urzędów i jednostek organizacyjnych. W tych podmiotach wszyscy pracownicy, którzy nie muszą wykonywać pracy stacjonarnie, co najmniej do 9 kwietnia powinni pracować zdalnie.
Przypominamy, że rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 512 z późn. zm.) nałożono na kierowników urzędów samorządowych oraz innych samorządowych jednostek organizacyjnych wykonujących zadania publiczne obowiązek polecenia pracownikom wykonywania pracy zdalnej. Do decyzji kierownika danej jednostki lub urzędu pozostawiono, które zadania będą wykonywane stacjonarnie. Może on wyłączyć z zakresu pracy zdalnej pracowników realizujących zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom lub inne zadania niezbędne ze względu na przepisy prawa lub potrzeby urzędu lub jednostki, jeżeli nie jest możliwe ich wykonywanie w ramach pracy zdalnej (§ 22 rozporządzenia).
W Bialskiej Galerii Fotografii odbył się uroczysty wernisaż wystawy pokonkursowej oraz wręczenie nagród laureatom 4. Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego im. Adama Trochimiuka...
W rocznicę wprowadzenia stanu wojennego tradycyjnie złożono kwiaty przy pomniku Solidarności oraz przy pamiątkowej tablicy w parafii Wniebowzięcia NMP, poświęconej Wojciechowi Cieleckiemu –...
Spotkanie opłatkowe Klubu Seniora Wrzos funkcjonującego w Klubie Kultury PIAST – BCK24, kierowanego przez panią Urszulę Pietruczuk, upłynęło w miłej, radosnej atmosferze.





