Święto Wojska Polskiego zostało ustanowione na mocy ustawy Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 30 lipca 1992 r. Nawiązuje ono bezpośrednio do przedwojennego Święta Żołnierza, upamiętniającego...
Porozmawiają o problemach konsumentów
2016-03-03
Co to jest SMS o podwyższonej opłacie, jak bezpiecznie korzystać z usług telefonicznych i jak nie dać się oszukać przy zawieraniu umowy – na te i inne pytania będą odpowiadali pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Lublinie. Spotkanie zorganizowane przy współpracy Miejskiego i Powiatowego Rzecznika Konsumentów odbędzie się 15 marca o godz. 13 w sali widowiskowo-konferencyjnej BCK przy ul. Brzeskiej 41.
Prawo do informacji, wyboru, bezpieczeństwa i reprezentacji – to cztery prawa konsumentów sformułowane w 1962 roku przez Johna F. Kennedy’ego. W rocznicę jego przemówienia, każdego roku obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta.
Z tej okazji przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Lublinie wygłoszą prelekcję pod hasłem: „Sprawdzaj co podpisujesz”. Wyjaśnią, m.in. zasady postępowania przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, jak również udzielą porad i odpowiedzą na pytania związane z tą problematyką.
Uczestnicy spotkania dowiedzą się ponadto jak świadomie i odpowiedzialnie zaciągać zobowiązania kredytowe. Specjalista doradztwa finansowego udzieli pożytecznych wskazówek, które w szczególności powinny zainteresować osoby z wysokimi długami.
Pomocy można szukać także na co dzień. Miejski Rzecznik Konsumentów w Białej Podlaskiej przyjmuje interesantów w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00. tel. 83 341 61 00, 83 341 68 48, e-mail: mrk@bialapodlaska.pl.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 312, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 83 351 13 67, e-mail: prk@powiatbialski.pl.
Prawo do informacji, wyboru, bezpieczeństwa i reprezentacji – to cztery prawa konsumentów sformułowane w 1962 roku przez Johna F. Kennedy’ego. W rocznicę jego przemówienia, każdego roku obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta.
Z tej okazji przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Lublinie wygłoszą prelekcję pod hasłem: „Sprawdzaj co podpisujesz”. Wyjaśnią, m.in. zasady postępowania przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, jak również udzielą porad i odpowiedzą na pytania związane z tą problematyką.
Uczestnicy spotkania dowiedzą się ponadto jak świadomie i odpowiedzialnie zaciągać zobowiązania kredytowe. Specjalista doradztwa finansowego udzieli pożytecznych wskazówek, które w szczególności powinny zainteresować osoby z wysokimi długami.
Pomocy można szukać także na co dzień. Miejski Rzecznik Konsumentów w Białej Podlaskiej przyjmuje interesantów w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00. tel. 83 341 61 00, 83 341 68 48, e-mail: mrk@bialapodlaska.pl.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 312, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 83 351 13 67, e-mail: prk@powiatbialski.pl.
Pozostałe artykuły
Szanowni Państwo, Informujemy, że Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Ekologicznej 1, przeznaczony dla mieszkańców Miasta Biała Podlaska, będzie nieczynny w sobotę
Za nami ostatni koncert w ramach cyklu "Muzyka u Radziwiłłów" organizowany przez Zespół Szkół Muzycznych I i II stopnia im. F. Chopina w Białej Podlaskiej pod honorowym patronatem prezydenta miasta Michała Litwiniuka.